Информацията в тази секция е предназначена за клиенти със следните застраховки:
- Застраховка "Здравна грижа"
- Международна здравна застраховка "Health Club"
- Международна застраховка „Живот“ с допълнително здравно покритие "Premium Insurance"
Благодарим Ви, че избрахте застраховка за здравна грижа от Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп, която обезпечава достъпни и надеждни здравни грижи и възможности за ползване на широк спектър от медицински услуги на територията на България.
При нужда от лечение или медицинска консултация в България използвайте:
- Мобилното приложение B-Assist
- Платформата за онлайн услуги B-Assist
- Телефон: 0700 14 144 (според тарифния план на Вашия оператор)
При нужда от неотложна (спешна) медицинска помощ, моля да се свържете с телефонен номер 112 или да посетите най-близкия спешен медицински център.
Като клиент на Булстрад Живот, ползвате безплатно мобилното приложение B-Assist и уеб-платформата B-Assist за записване на час за преглед, подаване на заявление за възстановяване на разходи онлайн, справки по застраховката си и др.
В B-Assist ще откриете също подробна информация за обхвата на Вашето застрахователно покритие, както и актуална карта на лечебните заведения от партньорската ни мрежа.
Научете какво още предлага B-Assist в услуга на клиентите на Булстрад Живот тук.
Можете да използвате услугите в България под формата на абонамент или чрез възстановяване на разходи.
Абонаментно обслужване
За лечение или медицинска консултация, можете да посетите медицинско заведение от мрежата на Булстрад Живот в България и срещу дигиталната лична здравна карта да получите необходимата помощ, без да заплащате за това. Препоръчваме Ви да използвате B-Assist и предварително да си запазите час за преглед за Ваше удобство.
Булстрад Живот гарантира достъп до реномирани лечебни заведения и клинични лаборатории на територията на цялата страна, с които има договори за абонаментно медицинско обслужване. Пълен списък на партньорската мрежа ще намерите в мобилното приложение B-Assist, портала за онлайн услуги B-Assist и в Секцията „Контакти“ на този сайт.
Възстановяване на разходи
Ако ползвате опцията „Възстановяване на разходи”, при посещение в избрано медицинско заведение заплащате сами за извършените услуги и/или закупени лекарства. В тези случаи е необходимо да изискате оригинални медицински и финансови документи. Списък с необходимите документи в различните случаи ще намерите тук.
След като подадете заявление за възстановяване на разходи и приложите към него необходимите документи, Булстрад Живот ще възстанови платените от Вас средства съгласно условията за застраховката и договореното покритие.
Можете да подадете заявление за възстановяване на разходи по един от следните начини:
- Онлайн – през мобилното приложение или портала за онлайн услуги B-Assist – от менюто за Здравна грижа
- На хартия – като подадете заявление за възстановяване на разходи заедно със събраните оригинални документи на адрес гр. София 1301, ул. „Света София” № 6. Ще откриете образец на бланката за заявление в секция „Обслужване/ Бланки и заявления“ на сайта на застрахователя – www.bulstradlife.bg.
За по-конкретна информация относно условията и начина на ползването на услугите в България, моля, преглeдайте Общите и Специалните условия по сключената от Вас застраховка.
За допълнителна информация посетете секцията „Често задавани въпроси“ или се свържете с Центъра за обслужване на клиенти.